برای اولین‌بار طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تصویب شد انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پذیرش بیش از ۱۹ هزار شهروند نیازمند در گرمخانه‌های مشهد

  • کد خبر: ۱۸۲۴۸
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
پذیرش بیش از ۱۹ هزار شهروند نیازمند در گرمخانه‌های مشهد
تعداد ۶ گرمخانه در شهرداری مشهد راه اندازی شده است. مجموع پذیرش این گرمخانه در هر شب ۶۰۰ نفر می‌باشد که برای اقامت شبانه از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح روز بعد میزبان افراد بی‌خانمان هستند.
به گزارش شهرآرا نیوز، محمدمحسن مصحفی رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای سال جاری ۱۹۲۳۵ نفر از افراد نیازمند و کارتن‌خواب در شش گرمخانه شهرداری پذیرش شده‌اند.
وی گفت: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری در حوزه ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی به ویژه در ماه‌های سردسال، راه‌اندازی گرمخانه در مناطق آسیب پذیر است.
وی در ادامه افزود: تعداد شش گرمخانه توسط اداره آسیب‌های اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری به منظور ارائه خدمات به شهروندانی که سرپناهی ندارند، راه اندازی شده است. مجموع پذیرش این گرمخانه در هر شب ۶۰۰ نفر می‌باشد که برای اقامت شبانه از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح روز بعد میزبان افراد بی‌خانمان هستند.
مصحفی تاکید کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون مجموعا ۱۹۲۳۵ نفر در گرمخانه‌های شهرداری پذیرش شده اند که از این تعداد ۶۶۹ نفر زن و ۱۸۵۶۶ نفر مرد بوده‌اند.
وی افزود: مددجویان پس از ورود به این مراکز علاوه بر استحمام از خدمات بهداشتی، مشاوره، مددکار اجتماعی و وعده غذایی گرم بهره‌مند می‌شوند و آن دسته از افرادی که تمایل به ترک اعتیاد دارند به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی می‌شوند.
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد بی‌خانمان، موقعیت مکانی وی را به سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ اطلاع دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->